Shomer HaZikaron - שומר הזיכרון
In honor and tribute to Israel's first hero since the Zealots of the Matzadah, Prime Minister Gen. Dr. ARIEL SHARON (Sh"lyta)


     ABOUT THE AUTHOR:


      Name:     Michael L. S.   [E-Mail]
      Location: 
      Website:  Middle East Resource Center

>> Click to read my complete profile <<

 

 

 
HOME PAGE



© COPYRIGHT: Michael L. S. -- 2004, 2005, 2006
NO content of these pages may be used without my prior consent.



RECENT POSTS:

 
הימים הנוראים

Posted on: Tuesday, October 04, 2005
ב''ה

:לא היה לי מספיק זמן אבל מעולם לא מאוחר מדי, נכון? אז, על כולם



!!שנה טובה ומתוקה -- תיכתב ותחתם


.אני מקווה שהעונה הזאת תהיה יותר טובה מהשנה שעברה



A very happy and sweet New Year 5766!


Rosh haShanah worship in Yerushalayim: our eternal and undivided capital



...שלום רב




לחן ויינה, אני לא בטוח: אני לא אוהב אותה-כי אני לא יודע אותה בכלל-אבל אני חושב שחיא נחמדה מאוד, וגם יפה... - אבל היא באמת אינטליגנטית וזהו הדבר החשוב ביותר. אם היא רוצה לדבר אתי, היא יודעת איפה אני-יש לה גם כתובת דוא"ל שלי...אתן יודעות את זה. אנחנו מדברימ על זה אחר כך


>> send me your opinions by e-mail <<